15 juni 2008

«Med en enkel tulipan»

I dag har jag firat födelsedag. Hur många gånger jag gjort det förtäljer dock icke historien.


Av pojken min fick jag ett mjukt paket med en go morgonrock. Svala, sköna färger som dock kan värma gott det känner jag på mig.


Sambon hade valt en mängd fina papper. Dessa är några av dem. Han känner mig han …


Halsband av brorsdotter, sju år i sommar.


På jobbet har vi fått avslutningspresent två gånger i rad från Syster Lycklig. Denna gång te och muggar. Tackartackar!

Jag redogör inte för allt jag fått men talar gärna om att lördagen spenderats med äldsta vännen/"systern" med bebismage och pojkvän samt dagen tillsammans med bror med barn, kusin med barn och min morfar som fyller 87 den 31 juni. Och så klart har mannen och sonen funnits runt mig alla timmar, alla dagar.
En riktigt bra fylleridag har det varit!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott vännen!
Vilken toppendag du verkar ha haft och vilka fina presenter! :-)
Det är rätt kul och fylla år ändå.
Det kommer snart ett mail till dig!
Kramis!

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Det var ett fint halsband!! Ha de! :)