11 januari 2010

Nu är snart glada julen slut

Bjussar på mina favoriter denna jul.

Hjorten/renen är från förra julen men fårskinnshjärtat är nytt för i år och är en hemmagjord present från min vän Emilia.


Granen är från något annat år men bilden på bröderna i ram är ny. <3

Sprang över elektriska julgransljus som jag längtat efter men inte orkat leta efter. Blev precis som mina barndoms jular.

Ett smällkaramell som O kom hem med från dagis. Så fin!

Högst i vår gran hänger en tovad tomte som sambon och O gjorde tillsammans på landet denna sommar. Den är för ljuvlig och kommer antagligen få hänga högst många, många år. På tronen liksom!

Känns lite sorgligt att skiljas från mina nya fynd och älsklingar detta år men tjugondagknut ryker det. Eller dan efter det … Eller kanske till helgen … ;)

1 kommentar:

Maria sa...

Jag vill nästan gråta när granen ska ut. Det är så mysigt att ha den och så lever den ju fortfarande och är fin (även om dne barrar lite) när det är dax att slänga ut den. Men vi hade inne vår gran en hel månad. Nästa år ska jag nog ta in den ännu tidigare för att njuta ännu mera.
Tomten i er grantopp är ju helcool, förstår att den är en favvo!